יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

שלום כיתה א' (או שלום חדר כושר חדש)

מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהבת להתאמץ פיזית יותר מדי. אני תמיד מעדיפה מסע שופינג על יציאה לטיול, נהיגה על פני הליכה ברגל, או חופשה בעיר גדולה או בטן גב על פני חופשה בטבע. באופן כללי, אני טיפוס די לא outdoorsy במיוחד, שזה קצת בעייתי כי הצמחוני מאד. הצמחוני הקים מועדון הליכה. מדובר במועדון קטן (ואיכותי לדבריו) של חברים טובים שיוצאים להליכה בטבע מדי סופ"ש. יש להם אפילו אתר אינטרנט מתוחכם עם מסלולים ותמונות שהצמחוני בנה במיוחד (והם די משוכנעים שאין בזה שום דבר חנוני :-)). מיותר לציין שמעולם לא יצאתי איתם להליכה. פעם אחת הצמחוני שכנע אותי בשלהיי חורף 2009 לצאת להליכה בשדות באיזור ה-Cotswolds. חזרתי כל כך ממורמרת שמאז הוא מפחד להעלות שוב את הנושא.

אבל לא לשם כך התכנסנו. העניין הוא שלמרות שאני לא מתה על פעילויות מסוגים כאלו אני דוקא מאד אוהבת להתאמן. בעיני, חדר הכושר הוא המקום להזיע ולהתענות בו וכל מה שמחוץ לחדר הכושר לא אמור לכלול פעילות דומה. וזה כמובן עניין של השקפה...
אז אני כבר די הרבה שנים מתאמנת באופן די קבוע ואני בעיקר מכורה לשיעורי קיקבוקסינג למיניהם. התחלתי בהולמס פלייס בהרצליה עם טל שחם המיתולוגית, עברתי לרעננה עם ווילי סימס האגדי, המשכתי לסווט עם אוהד החמוד ובאדינבורו התאמנתי כשלוש שנים עם טום, לשעבר חייל קרבי בצבא הבריטי. עכשיו כשאני בוויטני הגיע הזמן להרשם לחדר כושר חדש שזה תמיד עניין קצת מוזר בשבילי. כשזה קורה אני מרגישה פרץ של אשמה כאילו בגדתי במועדון הישן ובמיוחד במדריכים עם המועדון החדש. הכי מבאס זה להגיע בפעם הראשונה לשיעור חדש ולהיות זה שמחוץ ללופ. זה שכולם מסתכלים עליו ברחמים כי הוא חדש ובטח יהיה לו נוררררא קשה (צודקים!), זה שלא יודע איך לארגן את הציוד לקראת השיעור כמו שהמדריך החדש אוהב, או בקיצור, זה שמחוץ לחבר'ה. מזל שזה עובר מהר.

לשמחתי יש מועדון כושר כשתי דקות הליכה מהבית שלנו. הוא לא נוצץ כמו הולמס פלייס, סווט או גו אקטיב, ולא מרווח ומגוון כמו מרכז הספורט באוניברסיטה. אבל הם בסדר ויש להם את כל מה שאני צריכה. יש מספר יפה של שיעורים בשבוע (כולל קיקבוקס) בשיטת לס מילס המצויינת והחביבה עלי, ויש להם גם שיעורי בטן שאני מאד אוהבת. אתמול הגעתי בפעם הראשונה לשיעור בטן שכזה, והופתעתי לגלות שאת כל (*כל*) התרגילים הם מבצעים עם משקולות עליהם. זה היה חדש לי, שלא נדבר על קשה רצח. ואני עוד טובה בתרגילי בטן. יצאתי מותשת אבל מרוצה. המדריך מעולה ומסביר פנים והשיעור... נו ככה זה מכורים. כמה שיותר קשה יותר טוב.

שיעור בודי קומבט בשיטת לס מילס (פוסטר מתוך האתר הרשמי)
Unleash Your Inner Warrior - אח, מוזיקה לאוזני


אז נראה לי שמצאתי את מקומי, לפחות מבחינת הכושר ואני מאד אופטימית (אחרי הכל החתונה מתקרבת והשעון מתקתק, תיק תק, תיק תק, חייבים להראות טוב...).

נשתמע!

xoxo
Miss Scotland

5 תגובות:

  1. איזה כיף! הנושא החביב עלי.
    בדיוק חזרתי מההולמס פלייס בגבעתיים. אני פריקית של חדרי כושר. אוהבת את הGROOVE הזה שהם עושים לי.
    היות ואני מאמנת כושר ובעלת השכלה אוטודידקטית בנושא (רק מקורות אמריקאים, תאמיני לי. אף מאמן בארץ לא מבין מה הוא עושה) אני בונה לי לבד תכניות אימונים.

    אז היום עשיתי לי אימוןBoot Camp קצר של 45 דקות.
    10 דקות קפיצות בחבל, קצת Burpees, סופרסטים של Dumbbell Rows עם Lunges, Push Press, ולסיום עוד קצת עבודת גב, בטן וHamstrings. כל זה בלי מנוחה, עם דופק של 157 ממוצע ואושר גדול בלב. Short, brutal and sweet.

    אני כבר מתה להגיע לניו יורק ולהתאמן שם. יהיה לי שם את כל הזמן שבעולם. אני הולכת לגור ב-24 hour fitness...

    ודרך אגב - אני בטוחה שתראי מיליון דולר בחתונה שלך. אני ממליצה על עבודת Biceps,Lats ו-Deltoids מאסיבית. זה נראה מדהים בתוך שמלת כתפיות או סטרפלס. תוסיפי שיזוף מלאכותי של לנקום (הכי טוב בשוק, והכי טבעי - בדוק!) ואת מוכנה לקרב.

    מיה.

    השבמחק
  2. אמרת bootcamp אמרת הכל!
    אני מתה להצטרף לקבוצה כזו פה אבל נראה לי שהם לא מתאמנים בחורף כי זה בדרך כלל נעשה בחוץ. אולי בקיץ הבא.
    רשמתי לפני את ההמלצה לשיזוף המלאכותי של לנקום. אני באמת מחפשת מוצר טוב להשתמש בו לקראת החתונה ועד כה אני מאוכזבת.

    השבמחק
  3. בדקתי את כל מוצרי השיזוף המלאכותי האיכותיים. קלארינס, לנקסטר, ושל לנקום עולה על כולם בטבעיות שלו, ויתרון נוסף - הוא מתייבש אחרי 3 דקות. ליגה לאומית.
    זה המוצר:
    http://www.lancome.co.uk/_en/_gb/catalog/product1.aspx?prdcode=22701z&CategoryCode=AXEBodySuncare^F1_Suncare^F2_Sun_SelfTan^F3_Sun_Sel_Body&vname=name&

    Lancome Flash Bronzer.

    ודרך אגב, אני מעבירה אימוני Bootcamp לאיש. הוא אף פעם לא מצליח להבין איך אני מצליחה לדבר תוך כדי שאני עושה איתו סופר סטים של Jumping jacks ושכיבות שמיכה....

    השבמחק
  4. רב תודות!
    אני מחר באוקספורד ונראה לי שתהיה לי שם אפשרות לקנות את זה. אני ממש אשמח אם מצאתי פתרון לשיזוף. היה לי ברוך רציני עם זה באיפור נסיון (שזה עניין לפוסט חדש).

    חבל שאת לא פה. הייתי מצטרפת אליך ל-Bootcamp :-(

    השבמחק
  5. הערה קטנה וחשובה - אל תמרחי את זה על הפנים. זה מנצנץ... אני ממליצה על זה רק לגוף. על הפנים עדיף ברונזר איכותי שהמאפרת שלך תתאים לך...

    יצאתי ל-Holmes לקפוץ קצת על חבל עד שאתמוטט לי (-:

    השבמחק